New HPE ProLiant MicroServer Gen10 | سرور نسل دهم اچ پی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

فروش ويژه تجهيزات ديتاسنتري HP,سرور SERVER, سرور اچ پي ,SERVER HP, سرور اچ پي ,SERVER HP, اچ پي HP ,سرور, SERVER, ,نقد و بررسي اچ پي خريد, HP قيمت به روز ,HP خريد سرور اچ پي برنامه و درايور, SERVER HP بهترين قيمت ,SERVER, نقد و بررسي سرور ,قيمت سرور اچ پي dl380 g9 quickspecs,


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
افزار پرداز اسپاد
15:40
شنبه 27 خرداد 1396

سرور hp g10

New HPE ProLiant MicroServer Gen10 Powered by AMD Opteron

میکروسرور نسل 10 اچ پی با بهرهگیری از سری پردازنده جدید AMD Opteron™ X3000 Series با قابلیت پشتیبانی از 4 core را دارا میباشد  که در کنار 32 گیگابایت حافظه رم و دو اسلات رم DDR4 می­تواند عملیات پردازشی را سر و سامان دهد و همچنین با بهره گرفتن از کارت شبکه Broadcom BCM5720 که داری دو پورت 1Gbe می باشد، عملکرد مناسبی در شبکه خواهد داشت .

ین میکروسرور جدید اچ‌پی دارای AMD® accelerated processing unit APU است که هسته‌های گرافیکی تعبیه شده دارد و کارایی نرم‌افزارهای گرافیکی را بدون نیاز به نصب آداپتورهای گرافیکی  PCIe افزایش می‌دهد. انعطاف‌پذیری در این میکروسرور اچ‌پی، با داشتن پورت‌های Dual Display برای نمایشگرهای 4K  را فراهم کرده است.

hp gen 10 release date

کانفیگ میکرو سرور و توضیحات تکمیلی در سایت اصلی شرکت افزار پرداز اسپاد دنبال کنید ......

 

در ادامه........



تعداد بازدید از این مطلب: 520
موضوعات مرتبط: سرور hp , ,
بازدید : 520

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شرکت افزار پرداز اسپاد به منظور فعالیت در زمینه تأمین و تجهیز مراکز داده و شبکه‌های سازمانی تأسیس شد و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا به سراسر کشور می‌باشد. هم اکنون این شرکت در زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز داده و سازمان‌ها با تجهیزات HP به منظور بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا فعالیت دارد، و این مهم امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، مشاوره، تأمین و عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه اسپاد تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است . امید است که از تجربه و تخصص‌مان برای یافتن بهترین نتیجه بهره گیریم.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به فروش ویژه سرور HP -قطعات اورجینال مي باشد | طراحی قالب : افزار پرداز اسپاد